Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2008 20:25 - Е Л Е Г И Я
Автор: troha Категория: Изкуство   
Прочетен: 2447 Коментари: 16 Гласове:
0



Вечерях и ти се отпусна,
лениво и тромаво тяло.
Вечерята беше ли вкусна?
Не знаеш. Не си и разбрало.

Ти просто посягаш грабливо
към хляба - без ум и стеснение.
А някъде в теб мълчаливо
душата не спира да стене.

О, нейният глад е различен
и друга е нейната жажда!
Пред друга храна коленичи
и друга вода я възражда.

Но ти си й кръста и кладата
и дните й земни са твои.
Тя, бедната - тъжна и страдаща,
живее чрез теб, но несвоя.

Свидетели неми отгоре,
звездите ще стиснат клепачи
и тази нощ нейната орис
със сини сълзи ще оплачат...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. basta - Прегръдка! Пак с най-топли чувства за една сродна душа
20.11.2008 20:39
странно чувство на копнеж
по светове далечни
и тъгуващо сърце
за земя вълшебна...
окъпана в лъчите на Небето,
кристална и чиста-като морето...
сърцето неспокойно бие
и е като малко птиче,
което търси да открие
как от клетката си да излитне...
странно чувство на копнеж-
тъй трудно изразим...
с думите човешки...
е необясним...

цитирай
2. troha - basta -
21.11.2008 09:09
Мила, благословен е онзи, който усеща копнежа и му помага да се изрази, за да открие целта си. Макар да е "тъй трудно изразим..." и "с думи човешки...е необясним..." Приветствам те!
цитирай
3. stasja - да,
21.11.2008 10:32
душата... кой ли може да я разбере...
освен един поет :)
поздрав!
цитирай
4. troha - stasia -
21.11.2008 20:37
Способността да разбираш душата те прави отговорен пред Бога да казваш истината.
цитирай
5. compassion - хапна, пийна и заспа
22.11.2008 01:45
тялото доволно.
Тогава душата лека
неяла, неспала
пое свойта пътека
нагоре при другите
души едно да станат
и Бог с песен да славят
цитирай
6. rotazia - Звучи ми жестоко, но истинските ...
22.11.2008 08:29
Звучи ми жестоко , но истинските неща не звучат по друг начин ...И като се сетя , че и аз на моменти пиша така ...се отчайвам безумно , вярваш ли ми , че искам да си щастлива и ти , толкова , колкото го искам за себе си ? Бъди щастлива !
цитирай
7. troha - compassion :)
23.11.2008 11:17
Ти си ми една гатанка. Даваш ми да разбера, че ме познаваш.Радвам се, макар да не заслужавам всички хубави думи, които ми изпращаш. Благодаря, Неизвестна!
цитирай
8. troha - rotazia :)
23.11.2008 11:20
От сърце благодаря за пожеланието! Разбира се, че ти вярвам. Искреността ти блика от думите...
цитирай
9. compassion - Познавам те и знам, че заслужаваш
23.11.2008 11:35
и потли думи, и любов...
сигурно душите ни там горе се срещат
и знаят се сигурно от векове...
неизвестна съм, но позната...
само погледни навътре.
Ние сме едно. Поздрав!
http://www.youtube.com/watch?v=YcgNJ7cgDVs&feature=related
цитирай
10. troha - compassion
23.11.2008 14:54
!!! ???
цитирай
11. compassion - Бог е в нас!
24.11.2008 00:27
Покланям се пред божественото в теб (NAMASTE)! Ние сме едно!!!
Това е краткия отговор на всички въпроси (не само твоите).
Сигурно от толкова повтаряне има опасност да се превърне в клише, но си струва повтарянето, ако поне на подсъзнателно ниво се достигне до всеки и материалистичния дуализъм, с който ни закърмиха се трансформира във вселенското единство, което практикува NAMASTE: признаване и респект към духовното начало, заложено във всеки, там където има мир, любов, истина, светлина, състрадание, единство (приемане на другите, а не търсене на разликите). Абсолютно всеки го има заложено!!! От какво зависи дали ще се развие? Прекрасен въпрос, защото отговорът също е заложен в него. Зависи от него самото. Когато то (заложеното духовно единство) се отвори и изяви, т.е. практикуваме NAMASTE, ние откриваме в другите същото (мир, любов, истина, светлина, състрадание, единство), които усещаме в себе си и така приемаме другия като сродна душа и когато опитаме и успеем да приложим NAMASTE към всички души, ние ще сме вече в единството, в светлина и щастие. Не ти се вярва, защото виждаш самовлюбените нарциси и невярващите като различни....не са...само фокуса им на внимание е изместен временно само към себе си (разбирай Егото, което те мислят, че са). Въпрос на „време” е да чуят вътрешния си глас и да осъзнаят божествения си произход. Това тяхно „време” може да е в друго измерение и не на Земята...всяка душа следва своя път към началото, от където някога е тръгнала, за да се слее обогатена в едно с другите, с които всъщност винаги е била едно... Добре, ако ти е трудно да се откъснеш от дуалистичните представи, с които сме израсли, ще дам един пример от движението на материята: то е подобно кръговрата на водата на Земята – капките се връщат в океана.
цитирай
12. troha - compassion -Ако е така, ти повече от мене заслужаваш:
24.11.2008 08:43
"и топли думи, и любов..."
Разпознаването на духовете е една от най-съществените задачи на човека, за да се оправи в света. Но нали той първо трябва да се оправи в самия себе си? Ето че съм объркала посоката си на мислене. Сега всичко си идва на мястото.
Аз действително живея с тези истини, за които ми пишеш. И ти благодаря, че ми помогна да взема завоя. Понякога в бързането сама си създавам условия за пътно-транспортни произшествия...Имам много причини да изповядвам идеята за Единството. Ти си вече една от тях:)))))))
цитирай
13. compassion - Мислиш, че съм добра като регулировчик,
24.11.2008 14:57
за да се избягват пътно-транспортните произшествия... е, толкова голяма роля надали имам, но опитвам на отделни хора, пресичащи моята пътечка да показвам пътя, защото тук няма светофари и указателни знаци...лесно е човек да се заблуди. Радвам се, че спря и взе завоя навреме.
Мислиш, че аз съм ти помогнала, а не подозираш колко много ти ми даде...изпълни сърцето ми с радост. Обичам те трохичке на мъдрост и не те заменям за цял хляб празнословие.
цитирай
14. troha - compassion -Притесняват ме големите думи...
25.11.2008 15:22
Те са предназначени за големи събития. Аз не ги заслужавам. Грешките ми са една камара и Бог знае още колко има, които не осъзнавам. Но ти благодаря искрено за доверието. Владееш езика и можеш да пишеш. Това е чудесно за мен!
цитирай
15. compassion - Не греши, само който нищо не прави
25.11.2008 17:10
Една камара грешки? Значи една камара уроци и мъдрост. Щом осъзнаваш, че може би не осъзнаваш, значи си стигнала по-далеч от осъзнаването в разбирането. Радвам ти се. Твоята скромност трябваше да срещна, за да потърся къде ли се е дянала моята...добила е несвойствена дързост и от време на време я губя от поглед.
Поздрав, Руми
цитирай
16. troha - compassion :)
26.11.2008 09:13
Поздрав и от мен!
В настъпващия ден
за всяка добрина -
любов и светлина!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: troha
Категория: Поезия
Прочетен: 265023
Постинги: 86
Коментари: 780
Гласове: 3761
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930