Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2008 19:58 - К А З У С
Автор: troha Категория: Изкуство   
Прочетен: 2522 Коментари: 16 Гласове:
0



Не разбирам твоя език.
Ти моя не ще научиш.
Вероятно с някакъв трик
глухотата ти се отключва.

Но по принцип не съм крадец
да разбивам с взлом вратата.
По всичко личи - не съм спец
в областта на информатиката.

Широко срещан днес проблем:
общуването изчезва.
Науката е твой тотем - 
моят е поезията.

Всеки на коня си язди сам,
по своему галопира.
Само целта е обща: натам,
дето мисълта извира.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. basta - доскоро вярвах, че...
23.11.2008 20:44
доскоро вярвах, че с всеки мога да имам общ език, и с всеки ще мога да се разбирам. все още искам да вярвам, че това е възможно. но все повече виждам, че не е.
на пръсти се броят хората, с които говоря на един език и с които истинското общуване го има. просто много рядко явно се срещат едноезични хора, които да се разбират...видях че за това е нужно едно условие: да имат еднакви неща в сърцата си.
да разбираш сърцето на "другия" и той (тя) да разбира твоето...това е чудо, това е сън!!!
но и чудеса се случват! и не само в сънищата...
прегръщам те!

............................................

Да обичаш-хубаво е...
И да си добър...
Само Любовта способна е
Нощта в ден да обърне...

И на отчуждението мрака
В миг да разпилее...
И на студа мъглата
От сърцата да отвее...

И да застанат всички
Без дразги и обиди, без война...
И в сърцата да поникне
Цветето вълшебно....на Любовта...

Мечта ли е това наивна
На глупаво дете...
Или реалност свидна...
Но някъде другаде...

А защо не тук...и днес?!...
Кажете ми, защо не?!...
цитирай
2. troha - basta -
24.11.2008 09:08
Разноезични сме. Но сърцето на майката знае универсалния език - езика на безответната любов. Любовта е еднаквото нещо във всички ни. Само да си спимним азбуката й...Ти я знаеш и си си я спомнила вече. Наистина е чудо да чуеш и да те чуят!От сърце ти благодаря!!!
цитирай
3. basta - аз вярвам, че сме създадени едно...
24.11.2008 09:15
аз вярвам, че сме създадени едноезични, но в последствие се е появило разноезичието...поради избора на всеки един, в смисъл, поради различните избори. вероятно това е нормално, в края на краищата...но така или иначе едноезичните се намират, което е чудесно!
сърдечно те поздравявам!
цитирай
4. rotazia - Като говорехме за разноезичието между поколенията , в партнньоството , ето нещо от мен :
24.11.2008 12:57
Ще спреш ли да ме учиш ,
аз зная как се диша .
Поискай глътка въздух ,
имам го в излишък .
Ще спреш ли да ми казваш ,
изправена ще ходя ,
по пътя безизхОден ,
и тебе аз ще водя .
Ще спреш ли да ме мразиш ,
аз мога да забравям .
След всякакви обиди ,
веднага се изправям .
Ще спреш ли да злорадстваш ,
ще бъда пак обичана ,
но не по твоя начин ,
до грях егоцентричен .

Поздрави , трошице !
цитирай
5. troha - rotazia -
24.11.2008 14:50
С всичко съм съгласна. Така е в живота!... Иска ми се обаче да ти кажа още нещо за стихотворението: в него имаш страхотна находка от гледна точка на съдържанието - първите два стиха! Това първо изречение, ако го развиеш, ще се получи ново стихотворение с голяма психологическа дълбочина. Стига обаче предложението ми да ти допада и да си свикнала да работиш по този начин. Защото повечето пишещи не понасят подобни мнения. Аз мисля, че това е една прекрасна творческа задачка, която ще ти направи само чест!Бих искала аз да съм написала тези твои думи...Вярвай ми!
цитирай
6. troha - basta :)
24.11.2008 14:56
И аз те поздравявам! За самоотверженото майчинство и за силно развитото социално чувство за добро и добрина.
цитирай
7. basta - и аз ще кажа пак нещо за Любовта
24.11.2008 15:00
Кой иска миг безвремие
За своята душа...
За да излезе и политне
Към непознати Небеса...

Непознати, или пък добре забравени-
На безвремието са Дома
И който днес натам отправен е,
Намира лек за своята душа...

Само един миг безвремие
Да ни очисти може от калта,
Натрупана в душата с времето,
Полепнала по нашите крила...

Само един миг безвремие
Да върне може Любовта
И да превърне нашто ежедневие
В Начало Ново-с Светлина...

Кой иска миг безвремие
За своята душа...
Само един миг...ще го вземем ли...
За да си върнем Любовта...
...........................................

поздрави!
цитирай
8. troha - basta :)
24.11.2008 19:18
Миг безвремие ти пожелавам от сърце!
цитирай
9. basta - благодаря ти! искам да ти разкажа ...
24.11.2008 21:29
благодаря ти! искам да ти разкажа нещо, свързано е точно с този миг безвремие, за който съм писала.
преди време превижях нещо тежко, което много ме измъчваше и бях затлачила душата си с товари, от които не знаех как да изляза. и в един миг видях, че точно това ми е нужно...миг безвремие, в който да излетя от всичко, на място, където товарите и безизходицата ги няма. и да си върна Любовта...успях да "излетя" и си върнах Любовта. оттогава всичко в мен се промени, товарите останаха някъде далеч, а в мен почнаха да се раждат чудни неща-точно заради Любовта, която намерих, по точно Любовта ме намери...
и оттогава животът ми има смисъл и му се радвам!
макар че много тъгувам за онова място...Домът на Безвремието...Небето. усещам, че и ти имаш тази носталгия. затова те чувствам близка.
хубава нощ, приятелко!
и светъл ден утре!
цитирай
10. rotazia - Mила трошице, знаеш по себе си, как ...
25.11.2008 17:05
Mила трошице , знаеш по себе си , как силните неща стават такива , защото са преживяни от човека , който ги е описал...Кой движи мисълта , пръстите , стиснали молива , кой разхлопва сърцата , кой смачква или къса изписаните листи....на моменти не се познаваме , даже сме се задъхали...но няма спиране...
А друг път , всичко е кратко , обидно кратко , искаш да го донапишеш , напира ти отвътре , но не ти се дава , а започнеш ли да смучиш от пръстите , го късаш...и губиш нишката...Трябваше да напиша всичко това в първо лице , ед. число , но ти се сещаш , че говоря как става при мен . Дадено ни е да понаписваме някои неща , аз лично Му благодаря , че ми се дава да опитвам , приятна вечер !
цитирай
11. compassion - Глухотата
25.11.2008 17:25
Мила, ти пишеш:
"Вероятно с някакъв трик
глухотата ти се отключва."
Казват, че няма по-глухи от уши,
които не искат да чуят, значи
дилемата за глухотата се изменя
в дилемата искам - не искам и защо?
цитирай
12. troha - basta :)
25.11.2008 22:03
Промененият човек си личи отдалече. И ти личиш! Много съм мислила върху феномена време. В един момент ми се стори дори, че е самият Бог. Защото всичко е в него и то е във всичко. Но вече не съм сигурна. Във вечността няма време. Така че миг безвремие означава усещане за вечността, което е разтваряне в безкрая... И на теб желая светъл ден утре!
цитирай
13. troha - rotazia :)
25.11.2008 22:10
Разбира се, че е така. Многократно ми е доказвано.И аз бих казала по същия начин:"..лично Му благодаря, че ми дава да опитвам".Колко точно си се изразила!...Пожелавам ти през утрешния ден те осени нещо силно и вълнуващо!
цитирай
14. stasja - великолепен
26.11.2008 10:29
стих!!! поздравления :)
цитирай
15. troha - compassion :)
29.11.2008 19:10
kompiutorut mi se razvali, pi6a ot 4ujd. Da, dilemata si ostava edna i su6ta: priemam - ne priemam! Ostanaloto e konkretika. A za6to - zavisi vinagi i ot dvete strani. Razbira se. Blagodaria za otbeliazvaneto! Umnitsa si ti! ;))))
цитирай
16. troha - stasia :)
29.11.2008 19:15
pi6a ot 4ujd kompiutur, zatova taka. Tboyata otsenka e respektira6ta za men i me laskae. Blagodaria za pozdravite. STISKAM TI RUKATA, ako moje!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: troha
Категория: Поезия
Прочетен: 264382
Постинги: 86
Коментари: 780
Гласове: 3761
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031