Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2009 22:18 - ПРОЛЕТНО
Автор: troha Категория: Изкуство   
Прочетен: 1898 Коментари: 11 Гласове:
2



П Р О Л Е Т Н О

 

Забравихме очите, очите на небето -

затънали до шия в праха на битието.

А пролет е! Животът приижда с нова сила.

Земята пие слънце, каквото не е пила!...

Не се повтаря нищо и нищо не е трайно.

Ела, в мига да влезем - по юношески тайно.

Под резедата сочна, сред пчелното жужене -

аз цялата съм в тебе, ти целият си в мене!

Природата е мъдра. Нарочно ни повика,

където най е чисто, където въздух блика.

В душата й небесна, до земното й тяло

отново да усетим, че двамата сме цяло...




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - :)
07.04.2009 23:20
Любов е! Сезонът!
цитирай
2. rotazia - Поздрави за чистотата на стиха! Аз ...
08.04.2009 09:55
Поздрави за чистотата на стиха! Аз съм се родила утре
и съм щастлива, че ПРОЛЕТТА е още жива в мен!
цитирай
3. compassion - Природата е мъдра
08.04.2009 09:56
В душата й небесна, до земното й тяло
отново да усетим, че всичко е едно цяло.
Ти го каза прекрасно за двамата влюбени, а аз го изкълчих пак,за да си прокарам идеята....ха-ха-ха...нали не се сърдиш, мила? Така ми се иска повече хора в България да го осъзнаят....
цитирай
4. troha - martiniki :)
10.04.2009 10:27
Аз закъснявам с отговорите, но любовта ми идва винаги навреме! Това е моят сезон...
цитирай
5. troha - rotazia :)
10.04.2009 10:30
На патерици: Бъди жива и здрава, бъди благословена!Нека пролетта живее вечно в теб!!!
цитирай
6. troha - compassion :)
10.04.2009 10:41
Мила Руми, моите наблюдения от десетина години насам ми показват, че все повече хора в България осъзнато се обръщат към духовни знания и практики. Това, че не всички го афишират и проповядват на глас, означава не че са чужди на правенето на добро в името и от името на Цялото, а че са неумели и свенливи още в споделянето. Аз съм била винаги упорито вярваща в силите на човека да се променя към по-добро и все на това залагам - при другите и при себе си. В случая е ясно, че възпявам единението чрез единичен пример за любов и хармония. Но посланието има за цел наистина точно това, което си "изкълчила", както на смях се изразяваш. Всичко е едно, но сме толкова различни в проявите - и това е хубавото засега... В бъдеще може би еднаквостта ще придобие друг смисъл, но е още рано. Усмивки и песен на сърцето!
цитирай
7. compassion - Не знаеш как ме зарадва отговора ти, Трохице
10.04.2009 10:57
В България си идвам веднъж в годината за две-три седмици и общувам главно в семейството си без да добивам по-задълбочена представа за другите. Мръсотията, безредието и мизерията почти навсякъде ме отчайват и си мисля, че хората, които живеят така сигурно нямат високи изисквания нито за хигиена, нито за красота, нито за духовна чистота. Толкова ли е трудно всеки да почисти пред дома си и да не изхвърля боклуци където му падне? Вътрешния стремеж към усъвършенстване (независимо от срамежливостта) неизменно намира израз и във външен ред, дисциплина, отговорност не чрез афиширане, а чрез работа.
цитирай
8. troha - compassion :) Това за работата е напълно вярно.
10.04.2009 17:19
Познавам много хора, които работят на полето на духовността, но някак теоретично. Или затворено. Или само за себе си. Което си е чиста проба самозаблуда. Но има, ах, какви други хора има! Такива, които тихо, смирено и достойно чистят и светят около себе си. Те са солта на земята и тях имам предвид. А въпросът за състоянието на България никак не е прост и няма еднозначен отговор. Ние сме в света и светът е в нас - а той е разбунен и боледуващ. Ние бързо и широко се отворихме за него и за всичките му зарази. И все идеализираме миналото, като че ли миналото никога не е било за предишните времена бъдеще. Не мисля, че ще се срутим, по-скоро ще се променим. България е феномен, е, не единственият на света, но е! Трансформациите стават бързо и почти незабелязано, обаче стават все повече. Според мен плявата започва да се дели от зърното...
цитирай
9. cernodrimski - само тие кои знаат да гледаат со о...
18.06.2009 14:20
само тие кои знаат да гледаат со очите на душата можат да ја видат вистинската убавина не само на пролета туку и на целокупноста,пролетна е првиот миг на раѓањето,со пролета се раѓа новиот човек,човек во вистинска смисла,ти посакувам уште многу многу пролетни раѓања
цитирай
10. troha - cernodrimski :)
02.07.2009 22:20
С голямо закъснение ти отговарям. Но от сърце ти казвам, че думите ти ме зарадваха много! Бъди жив и здрав и все така поетично настроен! Щастливи дни!!
цитирай
11. cernodrimski - но благодаря за отговора
02.07.2009 23:31
но благодаря за отговора
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: troha
Категория: Поезия
Прочетен: 264300
Постинги: 86
Коментари: 780
Гласове: 3761
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031